no cóż ja zaczynam miesiąc trzema nockami wiec mnie nie będzie a szkoda :|
wymiana rozrządu Gdansk gdzie?
Zwiń
X
-
Proponuję jednak serwis autoryzowany. Mylę,że u Groblewskiego w Sopocie mają najbardziej doświadczonych mechaników. Masz pewność że zrobią wszystko ok. Największym błędem przy wymianie rozrządu to kupienie części samemu i oddanie do mechanika na wymianę z swoimi częściami. Jeśli pęknie pasek, stanie któraś rolka lub napinacz to wtedy nie ma winnego. Mechanik twierdzi że część była wadliwa a w sklepie z częściami twierdzą że mechanik źle napiął pasek lub za mocno dokręcił rolkę.
Nie muszę mówić z czym wiąże się zerwanie lub przeskoczenie paska rozrządu.
Konkludując: Rozrząd.. tylko w stacji Autoryzowanej !!
Inne przypadłości - nie koniecznie.
JacekOctavia Combi ASZ 170 KM 390Nm
Komentarz
-
-
Juras73.....a widzales kiedys zle ustawiony rozrzad po ASO?
Bo ja tak...i poprawialismy po wielu "ASO" nie tylko rozrzady.
Pozatym mozna kupic ORGINALNE czesci a nie zamienniki i takie tez polecam klientom.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
:?Zamieszczone przez Juras73Proponuję jednak serwis autoryzowany.
niektórzy mają kota z tymi ASO->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Juras73, a może jakoś uzasadnisz swoje przekonanie?Zamieszczone przez Juras73Rozrząd.. tylko w stacji Autoryzowanej
ja powiem wprost- wymienię rozrząd w ASO tylko z jednego powodu-żeby mieć ten diabelny stempelek i uniknąć głupich pytań ze strony nabywcy jak będę sprzedawał auto
nijednokrotnie jest tak, że w ASO są gorsi mechanicy niż w innych warsztach- wynika to z dość dużej rotacji "fachowców", kiepskich wynagrodzeń i chyba braku odpowiedzialności za ewentualną spartoloną robotę
co do ASO-nie chodzi mi tylko o Skodę- piszę ogólnie na temat tzw. "Autoryzowanych" serwisów a ponieważ przerobiłem już auta róznych marek więc mam wieloletnie doświadczenie w tym temacie :roll:przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Jak na razie nie widzę odpowiedzi na pytanie autora wątku, a sam jestem jej ciekaw...Jest:
O2 FL RS, 2009 2.0 TDI CR, 190KM, 410Nm by SoftCar
Była:
O1 Tour 2006, 1.6 BFQ + LPG BRC Seq24
O1 1998, 1.6 AEE + LPG
Komentarz
-
-
Sorki że tak długo ale były inne zajęcia
Dlaczego rozrząd w serwisie Autoryzowanym ? A no dlatego że przez 12 lat pracy w takim serwisie napatrzyłem się na spartaczone wymiany rozrządów ze skutkiem śmiertelnym (dla silnika oczywiście a głównie dla głowicy i zaworów) Najczęstsze babole: błędne ustawienie rozrządu, zły naciąg paska, nie wymienione wszystkie rolki tylko napinacze, nie wymienione śruby w pompie (są jednorazowe) zbyt mocno dokręcona rolka napinacza ( tak przy okazji rob555 wiesz jakim momentem należy dokręcać napinacz), kończąc na nie wymienionej pompie wody. Jak wspomniałem przez 12 lat pracy była 1 (słownie jedna) usterka przeskoczenia rozrządu po wymianie w ASO którym pracowałem. Dealer na swój koszt wyremontował kolesiowi silnik i dorzucił serwisy za 1000 zł. To jest bardzo istotny argument. ASO zawsze w sytuacji sporu z klientem będzie dążyło do porozumienia się ponieważ pomimo że są to prywatne firmy są oceniane i nadzorowane przez Skodę Auto Polska.
Ja wiem że posypią się na mnie gromy że jestem stronniczy. Nadmieniam że od 4 lat już nie pracuję w ASO zmieniłem branże i obojętne jest mi to czy ktoś wymieni rozrząd w ASO czy u mechanika w garażu. Od tamtej chwili przerobiłem pare samochodów nowych i używanych i serwisując je utwierdziłem się w moim przekonaniu:
Rozrząd w ASO pozostałe rzeczy wedle uznania. Oczywiście prywatnie pozostałem wierny Skodzie.
A jeszcze jedno . Często słyszałem jak ludzie którzy wymienili rozrząd po za ASO byli informowani (przez mechaników którzy wymieniali im rozrząd ) że po wymianie rozrząd należy wymienić po 60 000 km bo tylko fabryczne wytrzymują 90-120 tyś(zależy od silnika). Bzdura i naciąganie klienta. Rozrząd wymieniony w ASO na oryginalnych częściach wytrzymuje tyle ile nowy zamontowany na tzw pierwszym montażu w fabryce.Octavia Combi ASZ 170 KM 390Nm
Komentarz
-
-
gdzieś tu były moje wypociny jak przy wymianie kompletnego rozrządu w ASO zażądali przy kasie 500 PLN więcej niż się umawialiśmy (wycena pisemna w łapie)
Podejście - płać i sp......
Rozrząd wymienił mi fachowiec - PAn Matczak w Gdańsku na Wałowej, w innej Skodzie wymienili w Rumii na Górskiej
Tak więc nie podawaj kontrargumentu o totalnych amatorach, bo wiadomo, że i tacy są, ale statystycznie łatwiej o to w ASO (paradoksalnie), gdzie uczeń dostanie Twój samochód do wprawek w zawodziebyła O1 1,6 102 KM
była O1 1,9 TDI 90 KM
była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
był Citroen Berlingo 1,6 HDI
jest Ford Tourneo Courier
Komentarz
-
-
Juras73, a ja przy przeglądzie 90Tkm zostałem poinformowany przez serwis że oni(nie SAP czy SKODA ale to konkrtne ASO) zalecają wymianę rozrządu- na moje pytanie co na to producent okazało się, że producent zaleca przy 150TkmZamieszczone przez Juras73Często słyszałem jak ludzie którzy wymienili rozrząd po za ASO byli informowani (przez mechaników którzy wymieniali im rozrząd ) że po wymianie rozrząd należy wymienić po 60 000 km bo tylko fabryczne wytrzymują 90-120 tyś(zależy od silnika)
więc jak to się ma do fachowości?
czy może to po prostu lekkie naciągactwo?przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Słyszałem lepsze historie z rozrządami robionymi w ASO, w których wymieniamy był tylko pasek... Pozostałe elementy robiły kolejne 90 kkm
Jak to mówią, wolny rynek :wink:www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
lukasz83, ja robiłem jak miałem OI ASZ w tym warsztacie:
EuroWarsztat to sieć około 200 niezależnych serwisów samochodowych w Polsce i 6571 oddziałów w dwudziestu krajach. Znajdź swój warsztat!
wprawdzie wbity z aso nie masz, ale na pięczątce, którą też wbijają w książke serwisowa po wymianie widnieje specjalizacja vw, audi i skoda więc następny właściciel nie powinien się czepiać. tdików robią masę.
do roboty nie miałem zastrzeżen, fachowa obsługa , auto zrobione na umówiony czas.
ja zrobiłem na tej zasadzie: kompletny rozrząd kupiłem oryginalny i pompe wody kupiłem w hurtowni motoryzacyjnej armapol w gdyni, polecam też autopatnera ewentualnie. i w tym warsztacie zleciłem wymianę
za części i ich robotę wyszło mi coś lekko ponad 900 zł , ale to było na wiosne zeszłego roku. możesz zadzowić i zapytać ile wyjdzie z ich częściami jak Ci się nie chce latać po hurtowaniach. zakład polecam na wymianę rozrządu.
Komentarz
-
-
do piotrek_gdy.
Swego czasu w silnikach szczególnie 1.8 T 150 Km ale i innych również pomimo zaleceń producenta o wymianie paska po 150 tyś paski wytrzymywały 90-100 tyś. Skoda jako centralaw Polsce nie przyznawała się do tego ponieważ skończyło by to się akcją przywoławczą lub warsztatową . Pracownicy w serwisie ASO mając doświadczenie proponowali takie wymiany przy wcześniejszym przebiegu.Octavia Combi ASZ 170 KM 390Nm
Komentarz
-
-
mówisz o odległych czasach z początku lat 2000 w np O1Zamieszczone przez Juras73w silnikach szczególnie 1.8 T 150 Km
no ale tu mamy diesla "nowej generacji" :wink: i nikt na świecie nie proponuje takich cudów z własnej woli
przecież to nie jest interes SAP tylko ASO żeby częsciej wymieniać rozrząd zwłaszcza w aucie po gwarancji
akurat tak sie pechowo składa, że kupiłem swoje auto w Niemczech(z tego powodu np walczyłem z SAP o uznanie gwarancji pojazdu-ale o tym było w innym watku) więc wysłałem maila z zapytaniem do dealera od ktorego auto było kupione- powiedział, że to jakaś bzdura i oni jako Skoda.de nie zalecają takowych cudów
w ramach ciekawostki jak działają akcje serwisowe moge ci powiedzieć, że jak przyjechałem na I przegląd do polskiego ASO odnotowano wykonanie u mnie akcji serwisowej polegającej na przeprogramowaniu radia Bolero/Swing
problem tylko w tym, że ja mam NEXUSA więc była to totalna bzdura
a więc z racji wieku i faktu, że mam wieloletnie doświadczenia z ASO róznych marek sceptycznie podchodzę do ich nieomylności i patrzę na fascynację ASO z przymróżeniem oka :diabelski_usmiech
przeciez Polak potrafi
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
wykonałem telefon i faktycznie w silnikach BKD rozrządy wytrzymują 150 tyś.
Mieli tylko 2 przypadki że korby wyszły bokiem przy 100 000 km ale najprawdopodobniej były chipowane.
Ja z ASO Skody mam dobre doświadczenia ale daleko mi do fascynacji Trzeba wierzyć i kontrolować no i wybrać odpowiednie ASO.Octavia Combi ASZ 170 KM 390Nm
Komentarz
-
-
a nie mówiłemZamieszczone przez Juras73w silnikach BKD rozrządy wytrzymują 150 tyś
z tym jest duuuzy problemZamieszczone przez Juras73wybrać odpowiednie ASO
z groblem wiążą mi się raczej niemiłe wspomnienia, plichta gdańsk :kciukminus , natomiast plichta w gdyni i wejerowie może być
ale stara NKWDowska zasada- "dowieriaj no prowieriaj" :diabelski_usmiechprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
Komentarz